Projekt pojkarnas rum

Nu har vi börjat komma lite mera iordning här hemma och idéerna om en minirenovering och massa heminredning flödar. Men det får komma lite pö om pö. För mitt viktigaste projekt just nu är nämligen pojkarnas rum. Jag har spånat på en hel del ideéer och letat runt som en galning på nätet efter inspiration. Tillslut så fastnade jag för två lika men ändå olika tapeter som kommer att få bli fondväggar i barnens varsina rum. Resten av väggarna kommer att målas vita.

Denna tapet kommer att få bli en fondvägg i D´s rum.



och denna tapet kommer att få bli fondvägg i T´s rum.




Båda tapeterna är från Midbecs serie Keek-a-Boo.

De är nu hemklickade och jag längtar tills vi kan sätta igång för jag tror att det kommer bli jättefint!

//Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0