Mina pojkar

Här hemma har vi sjukstuga. Först var det T som blev förskyld och fick feber. Kort därefter började jag och lilleman känna oss lite risiga och idag blev även M sjuk. Vi hoppas att vi alla hinner bli friska fram till julafton i allafall.

Lilleman har hunnit bli 7 månader (5 månader korrigerat) och växer på så det knakar. Han bär redan kläder i stl 80. Det ser lite komiskt ut när han ligger där i sitt babygym och har på sig kläder som T hade när han gick. Han sitter numera med stöd och sen ett tag tillbaka så hoppar han så fort han står upp. Nyligen upptäckte han även sina händer på ett helt nytt sätt och utforskar dem och leker med dem. Favoriten är att rulla runt från rygg till mage och ta sig fram bakåt. Dessutom "pratar" han jättemycket (ärvt från sin storebror som ärvt det av mormor haha) och har världens härligaste skratt. Det är så härligt att se att han utvecklas i takt med det "normala" med tanke på att han faktiskt är hela 8 veckor för tidigt född! En riktig kämpe, precis som storebror som föddes hela 9 veckor för tidigt! Mina pojkar, ni är mitt allt!!






//Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0