En bebis på G

Jag sitter på helspänn här hemma. Igår skickade min vännina Marie ett sms att slemproppen (usch va äckligt det låter) gått. Vilket är ett bra tecken att något är på gång men det kan ju även dröja några dagar. Tidigare idag smsa hon att hon har molande värk i magen som blev värre och värre. Sedan det smset har jag fått lite sms i omgångar med bland annat tidtagning på förvärkarna med 25 minuters mellanrum. Så nu är det i alla fall på gång (förhoppningsvis).

Att få barn är en helt otrolig resa man måste uppleva för att förstå. En förlossning är bara ett litet (läs STORT) hinder på vägen man måste ta sig igenom hur lätt eller jobbigt det än är. Men det är det definitivt värt! Marie tänk på vad du alltid säger "Om jag var tvungen att föda varje dag för att få behålla min prinsessa så gör jag det lätt , utan tvekan!"

Snart är lilla Nicole här. Åh vad jag längtar och inte minsta av allt gud vad Marie längtar.

// Milla


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0