En liten önskan

Snart är det jul och med allt vad det innebär. Julklappsshoppingen är inte klar på långa vägar. T är nästan klar, till D har jag massa kvar, till M har jag ingen aning om vad jag ska köpa och till resten av våra familjer vet jag inte heller. Vi brukar bara köpa något litet till de vuxna och lägga krut på barnen. Eftersom julen är till för barnen.

Även fast jag vet att julen är till för barnen så kan jag inte låta bli att önska mig en liten sak, en sak bara till MIG SJÄLV. Jag unnar mig själv alldeles för lite om ens något. Så kanske, kanske, kanske man kan få önska sig denna? 



Man ska tydligen få fylligare och längre ögonfransar av denna. Fast den är riktigt dyr. Hela 895:- kostar den (Ooops). Jag får nog vara min egen tomte i år.

//Milla


Kommentarer
Postat av: Liis

Du är bäst och förtjänar därför det bästa <3

2011-10-28 @ 13:53:24
URL: http://mamaliis.blogg.se/
Postat av: Milla

Sötnos <3

2011-10-28 @ 18:11:36
URL: http://vildungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0