Första partyt!

För några dagar sedan ringde det på dörren. Det var en pojke från dagis (förskola, jag vet!) och hans mamma som ringde på för att ge T en inbjudan till pojkens party. T vart jätteglad och pratar numera varje dag om att han ska på party på söndag. Mammas lilla hjärta har blivit stora killen nu. Detta blir hans första party, så skoj. Visst han har varit på födelsedagsfester förut hos andra barn men det har ju varit barn vars föräldrar vi umgås med. Same, same but different ;)



Det fick bli en blixten "skaka så låter jag och kör" bil som födelsedagspresent till pojken. T har en sådan och älskar den så förhoppningsvis är pojken lika tokig i blixten som T.



T är redan lämnad på dagis och jag och D har varit och storhandlat. Självfallet hade jag easytone skorna på så nu förtjänar jag att ta en mysstund i soffan och lata mig tillsammans med D.

//Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0