Nytt till jul

Igår klickade jag hem lite godsaker som ska få bo hos oss under julen. Bland annat dessa.

2 styckna till vardagsrumsfönsterna.

2 styckna, en var till pojkarna.



Alla från Ellos.

Alla dessa är i papp men jag minns att när jag var liten hade jag en adventsstjärna i metall. Görs inte dem längre? Skulle vilja ha metall till pojkarna (risken är stor att de går sönder antingen av pojkarna själva eller i julkartongen där de kommer spendera mest tid).

Nu letar jag efter någon snygg adventsljusstake eftersom den (fula) vi har ska få flytta till soptippen (förhoppningsvis denna jul). Men det är svårt, jag vill absolut inte ha röd utan vit (eller svart? nä tror vit blir snyggast, eller?).


//Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0