Senaste nytt i (blixten) familjen


Det senaste tillskottet i T´s blixten familj är denna.

Doc Hudson (med vingar? säger T). Fast på förpackningen står det Finn McMissile men han ser exakt ut som Doc Hudson (med vingar säger T. Det får icke glömmas!)



Det blev även presenter till barnens kusin Lennon



och sen kunde jag inte låta bli så D fick även han en fin bil fast blå.



Se så glad T är för sin nya bil. Men nu har det blivit lite väl mycket blixtenbilar och blixtentidningar så jag sa att detta var den sista blixtenbilen resten (om han inte redan har alla numera) får han önska sig i julklapp. Det gäller bara att M också håller detta!



Nu blir det lunch här i huset. T får makaroner och fiskpinnar (hans favorit fisk tydligen) medan jag själv tar yoghurt med frysta bär och D ja han sover än så länge.

T´s kommentar nyss fick hjärtat att smälta. "Mamma jag vill alltid ha en sån här dag" och så sken han som en sol. Toppbetyg alltså!

// Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0