Tackkort

I väntan på att regnet skulle sluta och D skulle vakna surfade jag runt på nätet i jakt på tackkort för namngivlesen. Var inne på flera sidor där man kunde ladda upp egen bild och text samt designa ur deras mallar eller helt själv. Efter att ha prövat D´s bild och text på olika sidor så fastnade jag för denna från fuji. Prisvärt och stilrent men ändå snyggt! Får hoppas att det blir lika fint som jag tror.



(Då D slutar le och skratta så fort han ser kameran så fick det bli denna. Han ser i alla fall lite glad ut. Tur att han är söt som socker!)

Synd att jag inte tänkte på detta när vi skickade ut inbjudningskorten till namngivelsen. Jaja de korten var ju också fina.

// Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0