Träning = glad mamma

Sedan barnsben har jag alltid tränat. Som liten gick jag på fotboll, innebandy och friidrott och hade massa spring i benen. Att inte få en dos av träning, hur liten den än är , gör mig lättirriterad och småsur. Så att träna är ett måste för mig för att känna mig glad och för att jag ska må bra. Det spelar ingen roll om det handlar om att gå ut och springa, promenera, träna hemma eller träna på gym så länge jag bara gör någon form av träning. 
 
Så för en stund sedan när M och T drog iväg på knatteskutt så jag passade på att stressträna lite. Det blev 10 minuter på crosstrainern och 10 minuter på bollen innan D´s tålamod tog slut. Men det är bättre än inget och nu känner jag mig som en ny människa.

Så här nöjd var D en liten stund i alla fall.


(Runt 4 månaders ålder kan bebisar börja se färger, innan dess ser de bara i svartvitt. Jag undrar om det även gäller prematurbarn och om det kanske är därför detta barnvagnshänge med bamse och hans vänner är så intressant.)

// Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0