Nya dörrhandtag

Sitter inne på Julas hemsida och drömmer mig bort bland hör och häpna något så tråkigt som dörrhandtag. Jag skulle så gärna vilja byta ut de fula halvrostiga och med en gul plastbit på dörrhandtagen vi har i hemmet. De är verkligen inte vackra då dem inte har klarat av åren de har på nacken. Inne på Julas hemsida hittar jag massor av godheter för en billig slant, till och med billigare än vad jag trodde. Men jag har ingen aning vilka jag vill ha.

Kanske dessa...




eller dessa...


eller kanske dessa... 

Sen finns det ytterliggare 4 stycken till jag gillar. Jobbigt värre. Får helt enkelt ta med M och så får vi göra ett gemensamt beslut!
// Milla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0