Soffbordsdrömmer

Igår hände det en olycka som inte får hända. Jag spillde ut aceton på en del av soffbordet och trots att jag var blixtsnabb med att försöka rädda bordet gick det inte, tyvärr. En liten tröst är ju att det bordet bara var här tillfälligt med det hade faktiskt börjat växa i mina ögon. Så nu är jag på jakt efter ett nytt soffbord, igen. Detta kan ta en evighet då jag redan letat i över ett år efter det rätta bordet men inte hittat det. Jag har en inre bild av hur det ska se ut och det påminner om ett vitt runt bord som fanns på Ikea förut men som gått ur sortimentet. Surt, sa räven!

Dessa gillar jag än så länge men känner inte helt 100 för något av dem.



Ikea
249:-
Mio

3700:-

The home
995:-

 2795:-



Helst vill jag ha ett runt soffbord och enbart i vitt. Men det ska inte kosta allt för mycket eftersom lilla D förmodligen kommer att efterlämna en repa här och där under sina första år.
// Milla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0