Shoppingdag

Idag gick jag och barnen till centrum för att spana in rean. Min plan var att hitta en massa t-shirtar och linnen eftersom M råkade kasta i stort sätt alla mina t-shirtar och linnen i samband med flytten. Han tog FEL påse och trodde den påsen var skräp. Självfallet var det mina nya oanvända och mina favoriter t-shirtar och linnen som rök. Om jag vart ledsen?! Snarare förbannad! Varför tittar man inte vad det är man slänger?! Men shoppandet till mig själv idag brast ganska snabbt då jag hittade kläder till T, D och M istället.



Vi gick även in i leksaksaffären och T fick välja ett spel. Självklart vart det ett spel med favoriten Blixten. Så hela eftermiddagen satt han och jag och spelade spelet om och om igen. Han är en rätt dålig förlorare, precis som sin mamma.



T är helt fräslt i blixten. Jag hoppas att D kanske hittar ett annat intresse så man får köpa lite annat. Men troligtvis inte.

//Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0