En tidig klapp

Att hinna fira jul som en alldeles egen familj och samtidigt hinna fira med ens olika släktingar är svårt men vi ska försöka även denna jul. Vi kommer börja med att ha ett litet minifirande med enbart vår egna familj dagen innan julafton. För att sedan fira julafton hos mina föräldrar och sedan åka hem till barnens farmor på annandagen. Eftersom vi då inte kommer ha så mycket "ligga stilla och ta det lungt"- tid så fick T öppna en efterlängtad julklapp redan idag så att han hinner använda den. Nämligen Bilar 2 filmen. Han vart så glad så. Filmen har gått på högvarv här hemma idag. T och M har redan sett den tillsammans på bio men jag hade inte sett den tidigare så jag passade på att mysa ner mig i soffan med T idag och nja den var så där, första var mycket bättre!



//Milla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0