Dagens utflykt

Här tillbringade jag och D dagen med Hanna och hennes Alexander.



Målet var att få med oss lite julsaker hem samt att få lite inspiration till hemmet. Besvikelsen var tyvärr större än stor. Det fanns en ynklig samling av lite julkraffs men inget speciell alls. Om utbudet dem bjöd på idag är det enda utbud dem kommer bjuda på längre fram så har Ikea tydligen valt att bojkotta julen i år. Tråkigt!

Det positiva med besöket på Ikea var att sängen jag funderat på att köpa till T faktiskt var finare och verkade bättre i verkligheten än hemma på datorn. Tror den kommer bli en stor favorit.

Imorgon bär det av till barnläkaren med D. Förhoppningsvis får jag lite klarhet i mina frågor.

//Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0