Förberedelser

Nästa helg vankas flytt. När det väl blev godkänt rullade allt på i rekordfart. I like! Så jag ägnar dagarna åt att småpacka lite här och där. Men fy vad tråkigt det är att bo bland påsar och flyttkartonger. Ser så trist ut och det sämsta av allt är att man självfallet packat ner något man tänker att man inte kommer använda innan flytten men så helt plötsligt behöver man den saken. SUCK! Som igår då vart vi lite sugna på blåbärspaj och handlade hem allt till det men sen när vi skulle vispa vaniljsåsen så kom jag på att elvispen var nedackad sedan länge. M fick handvispa en liten stund tills vi kände att vi bara ville ha i oss pajen NU!

M´s favorit.



Idag ska jag ta tag i att fixa lite förberedelser inför flytten som adressändra och flytta över abonnemang.

Ikväll ska M på julbord (avis vill också ha julmat) så jag och barnen får fredagsmysa själva. Ha en trevlig fredag!

//Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0