Äntligen (nästan) klar

Så där nu är kylen full med alla godheter till smörgåstårtan. Det vart en hel del att inhandla. Jag gick runt där och bockade av på min lista och gångrade allt gånger fyra, så jag hoppas att det blev rätt nu. Typiskt nog kom jag på att vi glömt några saker till prinsesstårtorna och bullarna när vi var på väg hem men men. Imorgon får jag göra om och göra rätt, förmodligen i sällskap med Marie som mer än gärna vill röra på sig för att lilla Nicole i magen ska komma ut och göra oss tre sällskap. Hon har ju drygt 2 veckor kvar bara sen har vi båda en varsin liten bebis att mysa med, precis som när våra större barn kom till oss för 4 år sedan. Det är en väldigt lyx att ha en vännina med barn i samma åldrar både för oss och för barnen eftersom vi får dela både mammaledigheten och barnens uppväxt med varandra. Extra roligt att jag har två pojkar och hon snart har två flickor.





// Milla




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0