Douglas Algot Nanook - det finaste vi gjort

Idag är det 4 månader sedan vårt lilla underverk kom till oss. 8 veckor för tidigt kom du, inte riktigt redo att möta världen utanför mammas trygga mage men tillräckligt redo var du för att möta oss, din familj. En helt liten underbar skrutt med en längd på 43 cm och en vikt på 2375 g. Allt gick så fel men blev så bra till slut.

Att möta dig är det bästa som hänt mig, att få se kärleken mellan dig och din storebror och din pappa är en fröjd för ögat och värmer i hela mitt hjärta. Att få vara din mamma är en underbar upplevelse jag aldrig kommer att glömma.
Hela du är en underbar kärleksresa utan något slut. Tack för att just du kom till oss och valde oss som din familj. Du är så älskad från första stund. En oändlig kärlek finns inom mig till dig och vår familj <3

Hela starten på ditt liv blev en riktigt tuff utmaning men du är en äkta kämpe.

















// Milla 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0