FL nätets största underhållningssida - Dagens läxa!

Råkade fastna i en tråd på familjelivssida. Där en bitter liten "bonus-" "styv-" "extra-" "mamma" eller pappas flickvän startat en tråd om pojkvännens barn. I vanliga fall brukar jag bara läsa och bli förvånad eller chockad och i sällsynta fall glad men denna gång vart jag faktiskt lite arg.  Tjejen i denna tråd verkade lite väl omogen och framstog inte direkt som någon bra "vuxen" att finnas i barnens liv då hon tex ansåg att pappan gör fel som stannar hemma med barnet när denne är sjuk istället för att gå på fest med henne. Men det som gjorde mig arg var bland annat rubriken "trött på hans skitungar" och hennes kommentarer. Jag anser inte att man bör kalla sin partners barn för skitungar, om det nu inte är med glimten i ögat. Ja ni fattar!

Så jag gav svar på tal och skrev -Jadu TS kanske pappan är trött på sin skitkärring!

Min kommentar gick inte hem hos TS som svara - Kallar du mig skitkärring?,varför är jag en skitkärring?, bara för att jag inte gillar hans ungar?

Mitt svar på detta blev naturligtvis min poäng med min första kommentar - skitkärring, skitungar. Same shit diffrent name lr? Tåls att tänka på va?

och voliá så var det slut på denna diskussion. Så vad har vi lärt oss idag då? Jo nämligen detta:

• Bli inte tillsammans med någon som har barn om du inte kan acceptera och respektera att barnen går först.
• Kalla INTE din partners barn för skitungar.
• Diskutera inte saker du har fel om med mig, du kommer att förlora ;)

För att läsa hela tråden om detta klicka på länken nedan. För att läsa mina kommentarer så får du leta efter Millsan i tråden. Mycket nöje!

http://www.familjeliv.se/Forum-4-51/m61155551.html


// Milla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0