Åh va typiskt oxå

Gaaaahhh blir helt galen ju! Snart ska lilla D börja med provsmak och för att kunna göra detta så måste han ju sitta i barnmatstolen. Så jag tänkte vara smart att köpa en sittdyna till stolen för att han ska sitta som den prins han faktiskt är. SÅ idag släpade jag med mig T och D till babyland, nej just det de har bytt namn, barnens hus för att köpa denna sittdyna. Kommer fram lite smått stressad över en gnällig T och en hungrig D. Jag spanar in sittdynor och hittar en superfin svart sittdyna från brio. Jag köper den och betalar 400 kr för den. 400 kr det är SJUKT dyrt!!! Jag kommer hem packar upp och tänker - Shit vilken fin dyna, denna kommer bli toppen. Sen försöker jag sätta fast den på stolen och upptäcker att det inte alls funkar. Jag sliter lite extra innan jag blir skitsur och inser att det inte kommer funka. Jag fattar ingenting och blir sur över deras skitsaker tills jag faktiskt inser att det är jag som gjort fel. Vet inte hur jag fick det till att jag skulle köpa en brio sittdyna till en tripp trapp stol, måste tänkt på barnvagnen eftersom det är av märket brio haha. Det är jag i ett nötskal!!

Jaja ska mata barn och sedan får jag väl återigen släpa mig ner med barnen för att byta. //Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0