Måndagsmys

Ny vecka och nya tag. Denna vecka kommer att bli lite smått sressande för mig då alla de sista förberedelserna inför D´s namngivelse ska fixas. Är så glad att jag fixat saker inför det lite då och då annars hade jag haft panik just nu.


Det som är kvar att fixas (på ett ungefär) är :
• Korvbröd till barnen
• Fiskdammsförberedelser
• Presenterna till gudföräldrarna och faddrarna
• Baka
• Allt till smörgåstårtan


Igår bad jag M att läsa igenom de två olika recepten på smörgåstårtorna. Han fick även äran att välja vilket av recepten vi ska ha. Så smakar det inte bra är det enbart hans fel haha!!


Måndagar har blivit min nya favoritdag! Detta eftersom jag numera (i alla fall ett tag till) får ha båda mina buspojkar hemma och mysa med och det är lyx ska ni veta. Så länge som jag är mammaledig så kommer T att vara ledig varje måndag och enbart gå tis-fre på dagis (oops förskola heter det, förskola!).


Hade tänkt att vi denna måndag skulle bege oss till affären och handla lite inför D´s namngivelse (T vill dessutom ha blixtenglass) och sedan leka i nya parken de byggt utanför oss men vädret är inte på vår sida idag. Usch det regnar och blåser massor, riktigt höstrusk är vad det är ute nu. Nä nu blir det frukost med massa kaffe så att jag klarar av att vara vaken hela denna dag!!!

SYSKONKÄRLEK när den är som bäst <3

// Milla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0