Tack fina ni <3

I lördags hade vi namngivelsefest för D. Det kom jättemånga gäster som smaskade loss på smörgåstårtorna (korv med bröd till barnen och tydligen för vissa vuxna med), på prinsesstårtorna och på de miljoner av olika fika bröd vi hade. Det var stressigt, så pass stressigt att jag inte ens hann sitta ner 5 minuter för att äta och dricka. Dessutom har jag nog aldrig känt mig så osocial i hela mitt liv mot mina gäster :( Hoppas verkligen ingen tog illa vid sig. Inte en enda bild hann jag heller ta men jag såg att svärmor och mina föräldrar tog lite kort så jag får be dem att maila över så vi också har ett fotominne av denna underbara dag.

Lilla D fick en hel drös med jättefina presenter så att det är helt sjukt och helt otroligt nog hade ingen köpt likadana saker. Tyvärr var det vissa kort som hamnade vid sidan av paketen så vi vet inte riktigt vilka vissa presenter kommer från :(

Trots stressen så var det väldigt trevligt och jag hoppas att alla blev nöjda och glada! Det vart i alla all vi! 
// Milla

Ps Jag har kämpat i flera dagar för att fixa inför detta och hade aldrig klarat det utan min svärmor och hennes man Janne. Så tack så mycket för hjälpen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0