Ut med sommaren - In med hösten

I och med det ruskiga vädret utanför dörren var jag tvungen att roa oss med något annat än att gå ut. Resultatet av detta blev att jag fortsatte att städa ur sommarkläderna från garderoben och tog fram höst/vinterkläderna istället. Tog ruskvädret som ett tecken på att det var dags nu. Så nu är sommaren officiellt slut i vår garderob och vi välkomnar hösten!  

Det har tagit sin lilla tid och det är fortfarande en hel del kvar.  Jag passade även på att rensa en del eller okej ytterst lite men det blev i alla fall en påse till lillasyster och en påse till Alexandra. Bättre än inget i alla fall.

Nu tar vi lunch här hemma. Det blir korv och makaroner, allt för att göra T glad. Mamman i familjen tar en shake i min nya fina smart shaker jag fått av M. Bild på den måste visas sen! DEN ÄR ROSA!!!!!


// Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0