Varför är vissa människor så konstiga?

Så trött på att vara andra människor till lags hela tiden och trippa på tårna och inte stå upp för mig själv bara så att de inte ska bli arga.

För drama det är inte min grej, det vet ni och jag är ett lätt mål eftersom jag hellre håller tyst. Men inte längre, nu har jag ledsnat på detta. Sluta trampa på mig! Varför måste jag vara som DU vill att jag ska vara så att DU blir nöjd? Varför kan inte JAG bara få vara JAG, precis som JAG är? Ta mig som den jag är eller lämna mig ifred. Jag behöver inte denna energitjuv i mitt liv.

Frågan är bara vad som kommer hända nu när jag äntligen biter tillbaka? Vem är egentligen min rikitga vän? Det återstår att se. Resten åker ut!!

// Milla


Kommentarer
Postat av: puss på dig min tjej

Yeeaaaah! FIGHT FOR YOUR RIGHT........TO PAAAAAARTYYYYYY

2011-09-21 @ 09:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0