Vita rosor - ljuva hopp

Den senaste tiden har varit väldigt omtumlande för mig. Mycket har hänt och mycket (bra) kommer förhopningsvis att hända. Detta har skapat en massa funderingar i mitt huvud, funderingar om ändringar jag skulle vilja genomföra nu och inte sen.. På sistone har jag känt mig allt annat än glad. M har tack och lov varit mycket förstående men igår hände något som var droppen för mig och då brast det. Jag orkar inte kämpa ensam i motvind längre!!

Sen kom M hem med dessa vackra vita rosor igår, mina favoriter, och då insåg jag att jag kämpar inte ensam i motvind utan jag kämpar tillsammans med min underbara man för våra otroligt fina barns skull. Så nu jävlar!

 




// Milla

Kommentarer
Postat av: Liis

Stooor kram hjärtat. Tycker du e såå fin och otroligt duktig som klarat allt på bästa sätt i livets alla motgångar. Önskar ja kunde ge dig en enorm kram. Kan du ses på tisd kanske? <3

2011-09-30 @ 13:10:08
URL: http://mamaliis.blogg.se/
Postat av: Milla

Tack hjärtat. Det (och du såklart) betyder massor för mig ska du veta <3 Du är också jättego och duktig glöm inte det. Tisdag skulle bli super :)

2011-09-30 @ 13:47:04
URL: http://vildungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0