Nya tag

Länge, länge, länge har jag sagt till mig själv att verkligen ta tag i träningen . Jag har börjat träna lite lätt men det har alltid runnit ut i sanden. (Förutom mina promenader med D i vagnen och easytonen på. Vilket jag tyvärr inte kommer hinna på samma sätt när mammaledigheten är slut) Men idag har jag tagit nya tag. Jag har bestämt mig för att träna varannan dag och därmed tajma det så att det inte klaffar när M tränar. Så idag startade jag och herregud va skönt det var! Jag hoppas att detta håller i sig nu. Hoppas, hoppas, hoppas.

Träningen idag

20 min crosstrainer
5 min rockring
30 set situps med boll
10 set snea situps med boll
10 armhävningar

Totaltid 30 min.

Detta pass kändes som en mjukstart.

//Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0