Nyheter till hemmet

För ett tag sedan kom jag in på en sida på nätet som hade super söta krukgubbar. Jag vart helt såld och köpte en vit och en svart. Förra veckan fick jag hem dem. De har fått en varsin plats i köksfönstret. Jag tror nog att jag ska köpa minst en till och ha där med sen funderar jag på om barnen ska få en varsin med?! Men har beslutsångest angående färg.

Se så söta. Mina ska nog få färska örter däri.



Igår hämtade M ut tapeterna vi beställt till barnens rum. Jippi så fina de är!
Har börjat måla vitt på väggarna i D`s rum och sen blir det T`s när han är frisk och kan va på dagis. Sen blir det till att tapetsera. Längtar!!



//Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0