Plötsligt händer det

Idag när D låg i babygymmet så helt plötsligt från ingenstans så började han krypa!! Eller åla sig snarare. Fast inte framåt utan bakåt. Han såg så stolt ut när han insåg att han flyttade på sig. Helt otroligt att han börjat bli så stor.

 


Idag åkte jag och barnen till ikea med Hanna och hennes son. Jag hittade en hel del som jag ville ha. Bland annat lite vita hyllor och en vit magnettavla till T`s rum. Massa vita tavelramar som jag ska över soffan i vardagsrummet och lite annat smått och gott. Hade även spanat in en vit pall men det var tyvärr slut men kanse likabra det eftersom det ger mig en anledning att åka till ikea snart igen. 

//Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0